Monday, September 16, 2013

saya nak kehidupan normal sy :'(

saya dlu atlet sekolah... kenapa sejak masuk kolej ni.. saya selalu sakit? hurm . ya allah.. apa la dugaan yg kau turunkan  buad hambamu ni.. sesak nafas makin lama makin menjadi2 . apa yg x kena gn aku ni. mampu ke aku bertahan? sanggup ke mamapapa kehilangan aku ? org2 lain mcmna? aku x sempat lagi nak buad parents ku happy . aku nak diaorg bahagia . nak diaorg suka tgk aku pegang diploma. aku nak balas jasa baik diaorg... sampai bila aku nak terus lemah mcmni.. sampai bila? aku cuba utk kuat. tapi duagaan yg datang menimpa aku. buad aku x kuat lagi untk hidup... aku berjauhan.. mcmna aku nak rasa kasih syg mamapapa aku. ya allah. aku terlampau rindukan mereka.. tapi . aku taktau mcmna aku nak luahkan.

No comments:

Post a Comment